זמן שמחתנו • מתכוננים לבחירות בחג הסוכות

דוד קורצווייל | צילום: אישי, קול חי, משה אסולין, יהשוע פרוכטר No Comments on זמן שמחתנו • מתכוננים לבחירות בחג הסוכות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תנועת בני תורה יצאו לבחירות באירוע של שמחת בית השואבה עם הגר"ש אוירבאך. טרם הכינוס נכנסו נציגי רשימות בני התורה למעונו של הגר"ש וקיבלו את ברכתו. במהלך החג הסתובבו אנשי בני תורה אצל גדולי ישראל וקבלו את ברכתם.

בני תורה

ירושלים בניתורה

ירולשים בני תורה

ירולשים בני תורה

בני ברק בני תורה (2)

עסקני ונציגי יהדות התורה בקרו במהלך חג הסוכות בסכותיה של גדולי ישראל וקבלו מהם ברכה ועידוד לקראת הבחירות המונציפאליות. גם בזמן הקפות שניות הסתובבו העסקנים בחצרות האדמו"רים.

בניברקהגראיל

בני ברק הגרח

בני ברק  הגראיל

בנברק הגרח

ביתר הגר''ל מינצברג

אלעד פרוש והרב ביטון

בהקפות שניות באלעד

משה ליאון ערך סבב ביקורים אצל גדולי ישראל בבני ברק וקיבל מהם את תמיכתם למירוץ. הגראי"ל שטיינמן שמע ממנו על תוכניותיו לאחר שייבחר לראשות העיר ואמר: "חשוב מאד שבראשות העירייה יעמוד יהודי שומר תורה ומצוות. צריך שמי שעומד בראשות העיר יבין מהי קדושתה של ירושלים, ואת חשיבותה לעם היהודי. ירושלים היא לא כמו כל הערים, היא דוגמה לכל הערים האחרות, ויש חובה להשתדל שמי שעומד בראשה יהיה יהודי שמבין את החשיבות של העיר". הגראי"ל פנה לחברי המועצה שישבו סביב לשולחן ואמר להם: "צריך לעשות הכל בכדי שהוא ינצח, שיהיה קידוש ה'".

ירולשים הגראיל ליאון

ירושלים ליאון הגראיל

בביקור אצל הגר"ח קנייבסקי אמר הגר"ח למשה ליאון: "מי ששומר על השבת – השבת תשמור עליו. בזכות השבת אתה תיבחר לראשות העיר. מי שלא שומר השבת – השבת תיפרע ממנו".

ירולשים ליאון הגרח

ירולשים ליאון

הגר"ש אויערבאך אמר בביקור בבית שמש כי למרות שמחת החג עלינו לזכור כי עולם התורה בסכנה, והמאבק בבית שמש הוא חלק בלתי נפרד מרצונם למוטט מוסדי עולם". עוד אמר כי "צריך להתאחד למען המטרה החשובה לשמור על בית שמש בידיים נאמנות".

בית שמש הגרש

בית שמש הגרש (2)

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול ביקר אצל האדמו"ר מויזניץ שאמר כי "הזמן עכשיו מחייב את כולנו. בית שמש נמצאת על כף המאזנים, ולכך על כל אחד מוטל לא רק להצביע בבחירות עבור משה אבוטבול, אלא לעשות הכל למען בחירתו, ומי שיש ברשותו רכב שיתרום את רכבו למען הצלחת המערכה".

בית שמש ויזניץ

בית שמש ויזניץ (2)

תנועת טוב ארגנה שמחת בית השואבה בשכונת הר נוף בירושלים. באירוע השתתפו נציגי הרשימה ובראשם יו"ר טוב חנוך ורדיגר.

טוב (3)

טוב (2)

טוב (6)

טוב (5)

טוב (4)

טוב

טוב רוזנבלום



0 תגובות